کفش های تولیدی شهر هیدج این ایام آرام آهسته به پدیده ای نوظهور و جوان در صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران تبدیل می شود و می خواهد به قطب کفش جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود ولی نیاز به حمایت مسئولان دارد . 

خبرگزاری مهر-گروه استانها: هیدج، شهری کوچک با مردمانی سخت کوش و قوی در کارگاههای کوچک اما فعال خود این ایام چرخ های صنعتی را به حرکت درآورده می باشد که توان رقابت با برندهای صاحب و مالک نام ایران و دنیا را دارااست البته همواره در کوران بی تدبیری ها و سوء مدیر ها نتوانسته به منزلت حقیقی خویش رسد . 

 

شهر هیدج در استان زنجان در بخش مرکزی شهرستان ابهر و در ۷۵ کیلومتری شرق زنجان با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت و در کنار آزاد رویکرد زنجان – تهران واقع گردیده است . 

کیف دوشی

اولیه توشه مرحوم رمضان علی دهقانی در سال ۱۳۵۴ توانست یک واحد کارگاه ایجاد کفش را در شهر هیدج منش اندازی نماید . او متولد ۱۳۲۴ روستای الوند بوده و پس از مهاجرت به تهران از سن ۱۲ سالگی بصورت شاگردی عمل کفاشی را مقدمه و به برهه زمانی ۱۸ سال ادامه اعطا کرد . 

کیف دوشی نه

او اولی کارگاه تولید کفش را با جذب شاگردان نو و بقیه همکاران خویش روش اندازی و از آن برهه زمانی به آن گاه این صنعت بوسیله همکاران آن مرحوم اندک ناچیز با کارایی و جذب سرمایه های کوچک بسط پیدا کرد . 

کیف دوشی

شهر هیدج به عنوان قطب تولید کفشهای ورزشی نوپا گانه در مرز و بوم شناخته گردیده و با بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی عمل می کنندشهر هیدج به تیتر قطب تولید کفشهای ورزشی کودک گانه در سرزمین شناخته شده و با بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی یکی از مرکزها با اهمیت تولید کفش به شمار می رود . در هم اکنون حاضر کارگاه های تولیدی کفش و صنعت های وابسته آن از پاراگراف طراحی- فوم سازی- زیره سازی – چاپ و داغی- مقوا سازی – گلدوزی و غیره در اکثر اوقات نقاط این شهر متفرق اند . 

کیف اداری


charmsara هیدج ,تولید ,تولیدی ,صنعت ,کارگاه ,سازی ,کفشهای ورزشی ,واحد تولیدی ,تولید کفشهای ,برهه زمانی ,اسلامی ایران ,تولید کفشهای ورزشی ,اسلامی ایران تبد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آب نیست Aaliyahtitwas2 cant سهیل خزاعی مجموعه دِوَک هتل های کیش دانلود برای شما دمو طراح |طراحی سایت | طراحی لوگو | طراحی ربات تلگرام ernestmd netz < TextCode />